donderdag 20 juni 2013

Update week 25

 photo instagram_zps8a696c20.jpg
Inmiddels staat dit blog alweer een paar weken op internet en het leek me weer tijd om kort te vertellen wat er komende weken op de planning staat. 
  • Een artikel over hoe spieren in elkaar zitten, hoe ze werken en hoe je ze sterker maakt. 
  • Mijn persoonlijke fitnessdoelen 
  • Hoe begin je met krachttraining 
  • Trainingsdagboek 
Over laatstgenoemde: zodra de relax challenge is afgelopen, wil ik een wekelijks trainingsdagboek gaan posten. Misschien ga ik over een paar weken een nieuwe challenge aan (waarin is nog even een verassing) en ga ik daar weer wekelijks verslag van doen. Twee wekelijks terugkerende artikelen is wellicht een beetje dubbelop, ik denk nog even na in welke vorm ik het tegen die tijd ga plaatsen.

Dit zijn de belangrijkste updates die je kan verwachten. Natuurlijk zullen er nog andere artikelen verschijnen. Wil je op de hoogte gehouden worden? Je kan me volgen op Facebook, Twitter en Instagram
Wil je graag iets lezen op de site? Stuur me een mail: info.lift2fit@gmail.com.

Sportieve groet,
Marloes

6 opmerkingen:

  1. Ik kwam je blog toevallig tegen en heb even rondgekeken. Wauw, ik heb echt diep respect voor je! Waar haal jij in al die motivatie weg?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je reactie! Ik denk dat ik een beetje sportverslaafd ben ;)

      Verwijderen
  2. Hele mooie en motiverende plaatjes<3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Dankjewel! Mijn voornemen is om de blog met meer foto's en afbeeldingen te vullen.

      Verwijderen